Een bestelling is pas definitief als je alle stappen in het bestelproces hebt doorlopen en van ons een bestelbevestiging in je mailbox hebt ontvangen. Deze moet je binnen de 15 minuten in je mailbox ontvangen. Neem ook een kijkje in je spamfolder.
Kijk altijd zorgvuldig de productinformatie, de aantallen, prijzen en verzendopties na vooraleer de bestelling te plaatsen.
In de winkelwagen kan je een kortingscode ingeven in het invulvakje kortingscode. Deze wordt dan meteen verrekend en zie je meteen of je kortingscode werd toegepast. Neem contact met ons op bij problemen met je kortingscode.
Bestellen kan in de volgende landen: België, Nederland, Frankrijk. We verzenden vanuit België.
Normalerwijze moet je binnen de 15 minuten een bestelbevestiging krijgen. Is dit niet het geval kijk dan altijd eerst in je spamfolder. Heb je geen mailtje ontvangen, contacteer ons dan via info@linvie.be.
Bij het afrekenen zie je welke betalingsmiddelen wij aanvaarden. Wij aanvaarden heel wat betalingsmogelijkheden, namelijk bancontact, Belfius Direct Net, KBC payment button en krediet-en debetkaarten (visa, mastercard en american express). Betalen via overschrijving is niet mogelijk. Alle bestellingen dienen eerst overgemaakt te worden.
We leveren je pakje bij je thuis. We kiezen de verzendpartner. Leveringen zijn gratis vanaf €100,00. Zijn er verzendkosten, dan worden deze meegedeeld in het betalingsproces.
Ophalingen in de conceptstore zijn volledig gratis.
Bij het bestellen kan je bij het ‘afleveradres’ ingeven waar je je bestelling wil laten leveren.
Zodra we je bestelling hebben ingepakt en klaar is om te verzenden, ontvang je een mailtje met een track&trace link. Via deze link kan je je bestelling volgen.
Zodra alle stappen zijn doorlopen en de betaling rond is, krijg je een bestelbevestiging in je mailbox. Bestellingen geplaatst voor 12u en wanneer de betaling dan ook rond is, worden nog dezelfde dag verzonden.
Bestellingen die opgehaald worden in de conceptstore zijn kosteloos.
Thuisleveringen, leveringen naar pakketautomaten of naar afhaalpunten zijn gratis vanaf 100,00 euro. Voor bestellingen onder de 100,00 euro betaal je binnen België 7,00 euro verzendkosten. Voor Nederland en Frankrijk bedragen de verzendkosten 14,00 euro.
Artikelen die je online kocht, kunnen steeds geretourneerd worden binnen de 14 dagen na ontvangstname. Op voorwaarde dat de artikelen nog in originele staat verkeren (met hashtags), niet gedragen zijn, niet gewassen zijn, niet geretoucheerd zijn en volledig zijn. Artikelen met make-up vlekken of parfumgeur worden niet teruggenomen. Artikelen die op maat gemaakt zijn kunnen niet geretourneerd worden.
Vul het modelformulier voor retour in wanneer je items wenst terug te sturen en mail dit formulier naar info@linvie.be. Het modelformulier kan je op de website www.linvie.be vinden. Zo kunnen we de producten makkelijk aan jouw retour koppelen.
Je retourneert:
Breng de producten binnen. Dit is volledig kosteloos.
Het pakket kan teruggestuurd worden via Bpost of een koeriersbedrijf naar keuze naar
Linvie
Toor 2
8880 Sint-Eloois-Winkel
Belgium
De kosten zijn afhankelijk van het gekozen koeriersbedrijf en het land vanwaar je het pakket retourneert. Gelieve de producten zonder onnodige vertraging te versturen op dezelfde manier waarop je de producten ontvangen hebt. Retourzendingen dienen volledig gefrankeerd te zijn.
Je hebt 14 dagen na het ontvangen van je bestelling de tijd om te retourneren.
We storten het bedrag van de producten terug na het ontvangen van de producten. We zullen de terugbetaling uitvoeren binnen een redelijke termijn na ontvangst van de producten. De terugbetaling zal gebeuren op de kredietkaart of debetkaart die gebruikt werd om de producten aan te kopen. Betalingen met waardebonnen worden niet teruggestort, maar je krijgt een nieuwe waardebon in de plaats.